neděle 14. dubna 2013

OBRAZY S TEXTY ► BLOG► SLUNEČNÍ KVĚT ( ANNA )

Obraz: "Matka Země sama sebe rodící"
Až budeš umět přijmout to, co je, budeš umět přijmout to, co není.

Obraz je živý, pulzuje a rozpíná se. Energie je tvárná a svou esencí pomáhá podle vlastního cítění každému. Skrze tento tvar a barvu proudí informace, které podporují při vzestupu do Vyšší úrovně 


Obraz: Květ hojnosti Nového vědomí
Obraz je živý, pulzuje a rozpíná se. Energie je tvárná a svou esencí pomáhá podle vlastního cítění každému. Skrze tento tvar a barvu proudí informace, které podporují při vzestupu do Vyšší úrovně


Obraz: Vesmír rodící se a tvořící
Obraz je živý, pulzuje a rozpíná se. Energie je tvárná a svou esencí pomáhá podle vlastního cítění každému. Skrze tento tvar a barvu proudí informace, které podporují při vzestupu do Vyšší úrovně


Obraz: Andělské chorály
Obraz je živý, pulzuje a rozpíná se. Energie je tvárná a svou esencí pomáhá podle vlastního cítění každému. Skrze tento tvar a barvu proudí informace, které podporují při vzestupu do Vyšší úrovně

Obraz: Nový obraz Země pohledem čtyř živlů
Obraz je živý, pulzuje a rozpíná se. Energie je tvárná a svou esencí pomáhá podle vlastního cítění každému. Skrze tento tvar a barvu proudí informace, které podporují při vzestupu do Vyšší úrovně


Obraz: "Vděčnost"
Děje se mnoho s Matkou Zemí a tento obrázek byl malován právě za doprovodu krásných bytostí ze světa jemnohmotného, které zde na Zemi s námi sdílejí své bytí. Pro název jsem dostala slovo "Vděčnost". Pro mnohé z vás hovoří řečí Lásky, našeho společného jazyka. S Láskou v Lásce a pro Lásku Anna ► http://slunecnikvet-anna.blog.cz


Obraz: Znovuzrození
Nové zrození nás přivádí do kontaktu s naši pravou krásou, která vyzařuje do světa z naši božské esence. Je to nepřetržitá krása, která bez hodnocení a falešného lesku zjevuje dokonalost božského zjevení. Božská krása se projevuje v dokonalé Lásce a vytržení, kterými jsme my sami a pro které milujeme sami sebe i druhé.

Já jsem božské zrození na Zemi. Já jsem. Já jsem božská žena v Tobě. Já jsem bohyně. Já jsem krása Boha v Tobě. Daruji Ti odpuštění pro muže v Tobě. Daruji Ti odpuštění pro ženu v Tobě. Daruji Ti ocenění hodnot pro muže v Tobě. Daruji Ti ocenění hodnot pro ženu v Tobě. Dnes ses znovu narodil(a). Dnes je nový začátek. Já jsem otec i matka od prvopočátku. Buď znovuzrozen(a). Zvu Tě , abys byl(a) v otci i matce úplná.
Výňatek z knihy : Síla andělské energie Elohimů

Obraz: V tichu světla věčný mír
Zjevení anděla hvězdné brány:
Já jsem květina života. Já jsem.
Ve mě je zjevení veškerého bytí. Já jsem tajemství. Zakoušej mě v lásce Boží a v lásce ke všem bytostem. Střežím brány hvězd a uděluji povolení vstoupení na nové roviny vědomí a bytí. Já jsem moc, která mě zplnomocňuje změnit Tebe a skrze Tebe i svět. My jsme jedno v Božím duchu. Vyvádím Tě z bezmocnosti. Vyvádím Tě z tísně. Přijmi svou sílu, přijmi své zplnomocnění. Působ v duchu JEDNOHO začíná Nový věk.
Z knihy : Andělská energie Elohimů.

Obraz: Tóny Lásky vesmírného chvalozpěvu
Chci se podělit o nádherný zážitek ze včerejšího koncertu Kristiny a Gerharda -  http://www.magstrasser.at/
 Hluboce procítěný zpěv Kristíny, jsem při koncertu namalovala do obrazu, který má název " Tóny Lásky vesmírného chvalozpěvu". Děkuji, že jsem mohla společně sdílet přítomnost Lásky.



Obraz: Jako v nebi tak i na Zemi
Nechť Má Božská Láska ve vás září a vyzařuje z vás, až nebude místo pro nic negativního ani destruktivního. A Láska bude ve vašem životě svrchovaně vládnout.
Začněte malými věcmi každodenního života a uvidíte, jak tato úžasná Láska stále roste, až neuvidíte nic než to nejlepší v každém a ve všem a budete vědět, že já jsem ve všech věcech a v každém člověku, že vše je JEDNO.

Obraz: "Bůh je Láska"
Tento obraz je dar, je perlou moudrosti předaný éterem z oktávy světla.

"Nechť je mezi vámi takové smýšlení, jako v Kristu Ježíši.
Způsobem bytí byl roven Bohu a přece na své rovnosti nelpěl"
Filipským 2:5-6
Toto je ono nevýslovné tajemství, vrcholné osvícení, klíč k pokoji a síle. Ty jsi Bůh. Pokud přijmete tuto nebetyčnou pravdu, pokud se odvážíte stanout na špici tohoto nádherného vrcholu, univerzální vědomí se vám vyjeví z vašeho nitra. Bůh je právě tam. To On se dívá zpoza vašich očí, to On je vašim vědomím, to On je vašim pravím já. Nejste jen částí Boha, jste zcela Bohem a Bůh je zcela vámi.

Obraz : Vznešený tanec Salamandrů,
 bytostí 
ohně.



Texty i obrazy jsou autorské © Anna a je možné je v nezkrácené
 a neupravené verzi dál šířit pouze nekomerčním způsobem za podmínky uvedení aktivního odkazu:
 http://slunecnikvet-anna.blog.cz/


Uvádím zde ještě přímý odkaz na štítek RUBRIKY:
SLUNEČNÍ KVĚT - RUBRIKY, OBRAZY ROK 2013
kde jsou uvedeny jednotlivé obrazy s texty a odkud jsem čerpala.
Tímto také moc děkuji milé Aničce za její lásku v krásné malbě obrazů,
skláním se s úctou a vděčností. S láskou v lásce : ALEJKA 

Žádné komentáře:

Okomentovat